programovanie: winapi a vysvietenie textu

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pátek Prosinec 15 14:40:59 CET 2006

Dobrý deň

Ano, ale aktuální hodnoty můžete (nebo spíše: musíte:-) zjistit
například přes GetSysColor.

Výborne, určite to bude správny smer, dokonca som našiel medzi ostatnými
farbami definovanú tiež COLOR_HIGHLIGHT . neviem či je to správne, lebo
táto farba sa nezhoduje z farbou vysvietených vybratých položiek napr.
na ploche alebo v prieskumníkovi.
Neviete mi poradiť nejakú online referenčnú príručku?
Ďakujem

PV