Uprava plochy

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Pátek Prosinec 15 14:22:25 CET 2006

Dobrý den Pane Sekelo,
zkuste Nabídku Start, ovládací panely, Zobrazení. Zde tabulátorem přejděte na seznam karet. Jako první bude karta Motivy a druhá vlastní nastavení plochy. Karty vybíráme šipkami.
Snad to pomůže.
Jarek

  ----- Original Message -----
  From: Eduard Sekela
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Friday, December 15, 2006 12:52 PM
  Subject: Uprava plochy

  Ahoj fandové
  Nedopatřením jsem si přeinstaloval plochu Dokumenty , sstránku na ukladání složek.  Při pohledu na monitor, levá strana , mi odskočily položky soubory a na okraj se mi nainstalovalo  položka Práce se soubory a směrem dolů jsou dvě šipky.Prosím o radu , jak to přenastavit zpět, na původní, tak když otevřu složku dokumenty v levém horním rohubude první složka začinající na písmenoA.
  Poradí mi prosím někdo.
  Děkuji Eda.
  Eduard Sekela
  Otrokovice Štěrkoviště1293