Obnovení systému

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Středa Prosinec 13 22:48:14 CET 2006

Dobrý den,

zvuk harddisku není u moderních počítačů jednoznačným indikátorem, zda
se něco stahuje. Máte-li pomalé připojení (128 kilobitů za sekundu a
méně), stáhne se každou sekundu pouhých 16 ilobajtů, což na dnešní
harddisky s několikamegovou vyrovnávací pamětí nedělá dojem. Daleko
spolehlivější indikací je dialog, zobrazení při otevření vašeho
internetového připojení z ovládacího panelu Síťová připojení.

S Windows Update jsem měl svého času také problém, na vině byl
nekorektně odinstalovaný download manažer (v mém případě Fresh
Download). Download manažery mají tendenci se napíchnout na Internet
Explorer a přebírat od něj stahovací úlohy, na to ovšem Windows Update
nehraje. Projděte si tedy seznam nainstalovaných programů v panelu
Přidat nebo odebrat programy a také nabídku Start, zda v ní nejsou
nějaké zbytky po download manažeru.

Zdraví

Tomáš Valůšek