problem pri stahovani suborov

Měchura Milan miechura na unss.sk
Úterý Prosinec 12 18:45:38 CET 2006

zdravím,

    používám jiný způsob, především tehdy, když potřebuji ztáhnout ze
stránky odkazy, které následují za sebou (a to je dost často). Na odkaz,
který chci ztahovat jako první, se přesunu vyvoláním dialogového okna
Insert+F7. Po ztáhnutí souboru stisknu tlačítko "mínus" na numerické
klávesnici (jaws kurzor", tabelátorem se přesunu na další odkaz, vyvolán
kontextové menu standardní klávesou a ztahuji. A tak stále dokola. Rozdíl
proti níže popsanému postupu je v tom, že nemusím tabelátorem hledat další
odkaz od začátku stránky, ale na např. následující odkaz se přesunu jediným
stiskem klávesy tab. Ale vysvětlení, proč to tak funguje, po mně nechtějte.

Milan Měchura

----- Original Message -----
From: "Petr Oberreiter" <oberreiter na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, December 07, 2006 9:40 AM
Subject: Re: problem pri stahovani suborov

Zdravím,

    Karel má pravdu, že je problém u Jawsu, kde jste, ale nemusíte používat
postup přes seznam odkazů, já na to mám jednodušší a rychlejší postup, který
mi zatím vždy fungoval.
    Jedná se o to, že na odkaz se normálně přesunu tabulátorem, ale
kontextové menu nevyvolávám tlačítkem kontextové menu, ale pomocí simulace
stisku pravého tlačítka myši, tedy numerickou * (hvězdička), pak se vyvolá
vždy kontextové menu vztažené k tomu odkazu, na který jsem najel
tabulátorem.
    Zdraví Petr Oberreiter.