jak obnovit soubory?

Neděle Prosinec 10 19:09:38 CET 2006

> By mě zajímalo co je na tom nakopírování souborů přímo nebezpečnější

1. Smažete bez náhrady stávající poštu -- jestliže tam zatím žádná
není, tak to samozřejmě nevadí, ale pokud máte v počítači více identit
a netrefíte tu správnou, může to být docela problém.

2. Jestliže byla záloha udělaná ve starší verzi MSOE, nemusí v nové fungovat.

3. Pokud zálohované soubory obsahovaly chybu indexů (stává se celkem
často), vnesete tuto chybu do nového systému -- při importování se
indexy vytváří znovu a případná chyba se odstraní.

> já sem to takle udělal včera a prošlo v poho. :-)

Jasně, většinou to projde v pohodě a nic se neděje. V autě se dá také
léta jezdit bez zapínání bezpečnostních pásů, které jen zdržují
nasedání a vysedání, a také se nic neděje... :-))

S pozdravem

Michal Jungmann