Program na playlisty

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Neděle Prosinec 10 15:58:40 CET 2006

Dobrý den,

Nevím, jestli využíváte schopností dialogu Otevřít pro výběr více
souborů - jednak je možné pomocí pohybu po seznamu souborů s přidrženým
Shift označit více souborů, no a druhý způsob je, že v seznamu souborů
se pohybujete šipkami s přidrženým Ctrl, kdy se pohybuje zaměření,
nikoli výběr, a pomocí kombinace ctrl+mezerník přepínáte stav položky
vybraná/nevybraná.

Pokud si ve složce Dokumenty přejdete do složky Hudba, najdete v
kontextové nabídce otevírané aplikační klávesou (tedy tou, co je hned
vedle pravého Ctrl) položky týkající se programu WinAmp - vyberete-li
tedy složku obsahující vaše oblíbená alba, jste schopen přidat do
aktuálního playlistu veškerý obsah vybrané složky.

No a pokud chcete mít v jednom okně všechny soubory, ze kterých byste
rád udělal výběr do playlistu, stačí je nechat počítačem vyhledat
(Start/Hledat) a pak výše popsanými technikami (shift+šipky,
Ctrl+šipky/ctrl+mezerník) navybírat věci do playlistu a u poslední
vybrané položky stisknout klávesu kontextového menu (vedlé pravého ctrl)
a zvolit příkaz Přidat do WinAmpu, anglicky Enqueue in WinAmp.

Zdraví

Tomáš Valůšek