problem s excelem

Martin Balaz likvid1983xy na centrum.cz
Pátek Prosinec 8 21:13:31 CET 2006

je to přesně tak screen reader mi čte vždy jen A1 a1 a nic jiného....

na office xp si nemůžu ztěžovat jen ten excell je nějaký divný....

S  pozdravem Martin Baláž

----- Original Message -----
From: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, December 08, 2006 8:56 PM
Subject: Re: problem s excelem

    Dobrý večer!

  Závisí od toho, či Vám Jaws číta aktuálne súradnice alebo nie. Ak áno, tak
stačí vypnúť čítanie súradníc v nastaveniach Jawsu (inzert V) alebo ešte
lepšie v možnostiach Excelu na karte zobrazenie vypnúť zobrazovanie hlavičky
riadkov a stĺpcov.
   Ak ale Jaws číta na každej bunke a1 A1 A1 tak neviem v čom môže byť
problém.

    Š Kiss