problem s excelem

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pátek Prosinec 8 20:56:08 CET 2006

    Dobrý večer!

  Závisí od toho, či Vám Jaws číta aktuálne súradnice alebo nie. Ak áno, tak
stačí vypnúť čítanie súradníc v nastaveniach Jawsu (inzert V) alebo ešte
lepšie v možnostiach Excelu na karte zobrazenie vypnúť zobrazovanie hlavičky
riadkov a stĺpcov.
   Ak ale Jaws číta na každej bunke a1 A1 A1 tak neviem v čom môže byť
problém.

    Š Kiss

----- Original Message -----
From: "Martin Balaz" <likvid1983xy na centrum.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, December 08, 2006 8:36 PM
Subject: problem s excelem

dobrý den fandové,

mám následující problém, nainstaloval jsem si office xp a zjistil jsem  že
se nemůžu pohybovat v excelu. spustím jej a při pohybu po řádcích mi stále
hlásí A1 a pokud  se chci přesunout do dalšího sloupce tak také nic... stále
A1. Reinstalace nepomohla. Nevíte někdo co s tím?

S   pozdravem Martin Baláž