kvalitni zaznam zvuku

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 7 17:48:34 CET 2006

Zdravím, k softwaru se raději vyjadřovat nebudu, jelikož je to z
hlediska ovládání se screenreadery pohyb na tenkém ledu, z placených
programů se používá Adobe Audition nebo Sony Sound Forge, jako
freeware může vyhovovat Audacity. K mikrofonu - pokud to myslíte s tou
kvalitou vážně, tak kvalitní externí předzesilovač (ty na zvukových
kartách Sound Blaster šumí, tudíž jsou nepoužitelné) a elektret
condenser mikrofon. Není to levná záležitost. Mirek