problem pri stahovani suborov

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Prosinec 7 11:45:58 CET 2006

Ahoj!
Aj toto je dobrá finta, lebo pri práci z Jawsom človek nikdy nemá istotu kde
sa vlastne nachádza skutočná poloha kurzora. Ozaj, rieši sa tento podstatný
detail v nových verziách Jawsu, alebo to bude stále rovnaké?
From: "Petr Oberreiter" <oberreiter na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, December 07, 2006 9:40 AM
Subject: Re: problem pri stahovani suborov

Zdravím,

    Karel má pravdu, že je problém u Jawsu, kde jste, ale nemusíte používat
postup přes seznam odkazů, já na to mám jednodušší a rychlejší postup, který
mi zatím vždy fungoval.
    Jedná se o to, že na odkaz se normálně přesunu tabulátorem, ale
kontextové menu nevyvolávám tlačítkem kontextové menu, ale pomocí simulace
stisku pravého tlačítka myši, tedy numerickou * (hvězdička), pak se vyvolá
vždy kontextové menu vztažené k tomu odkazu, na který jsem najel
tabulátorem.
    Zdraví Petr Oberreiter.