porovnani procesoru

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 7 10:42:32 CET 2006

Ahoj! Ten muj je myslim rychlejsi, viz:
Vaše cena bez DPH:
23 589,00 Kč
Vaše cena včetně DPH:
28 070,91 Kč
Běžná cena - doporučená výrobcem:
32 320,40 Kč
Ušetříte - sleva z běžné ceny
13,15% / 4 249,49
Kód:
BO391
Značka:
INTEL
Produktové číslo:
BX80557X6800
Záruka:
36 měsíců
X6800 - 2,93GHz.
Procesor Intel Core 2 Extreme je nejvýkonnější verze moderního dvoujádrového procesoru,
která přináší nejen revoluční výkon s optimálním využítím dvou jader,ale hlavně nízké
zahřívání i při maximálním vytížení. Díky dvěma výpočetním jednotkám je procesor
Intel Core 2 Duo optimalizován pro multi-threading aplikace a multitasking. Můžete
na něm souběžně provozovat několik náročných aplikací, například graficky propracované
hry nebo profesionální výpočetní aplikace a na pozadí přitom mohou běžet zabezpečovací
a antivirové programy.
Díky technologiím Intel Dynamic Power Coordination a Enhanced Intel Deeper Sleep
s dynamickým řízením velikosti vyrovnávací paměti dokáže tento procesor napájet pouze
nezbytně nutné oblasti procesoru, a nedochází tak k nadměrnému zahřívání procesoru.
S tím samozřejmě souvisí i delší životnost a stabilnější provoz. Technologie Intel
Digital Media Boost procesoru Intel Core Duo zajišťuje vyšší výpočetní výkon s plovoucí
desetinnou čárkou, důležitý zvláště u aplikací, jako jsou CAD nástroje, 3D a 2D modelování,
střih videa, digitální hudba, digitální fotografie a hry.
Systém Intel Smart Cache umožňuje konstrukci chytřejší, efektivnější vyrovnávací
paměti a sběrnice, které zvyšují výkon, rychlost odezvy a úspory energie. Procesor
Intel Core 2 Duo je zcela přepracovaný procesor Intel se dvěma jádry a klíčová součást
nové platformy. Procesor je vyráběn technologií 65 nanometrů, což také přináší zmenšení
rozměrů čipu a snížení tepelného vyzařování a spotřeby. Mezi pokročilé funkce patří
inteligentní řízení spotřeby Enhanced Intel SpeedStep sloužící ke snížení taktu procesoru
a tím i zmenšení odběru energie při jeho nedostatečném vytížení spuštěnými programy.
Patice Socket 775 se liší od starší Socket 478 kromě počtu pinů především tím, že
procesor je nyní vybaven pouze kontaktními ploškami a odpružené piny nese základní
deska. To přispívá především k nižším výrobním nákladům procesorů, snadnější manipulaci
s nimi a vyšší spolehlivosti patice. Navíc je celý Socket 775 (kromě plastového rámečku
kolem procesoru) v celokovovém provedení, což se odrazí na lepším odvodu tepla do
chladiče.
Parametry a specifikace:
Typ: INTEL Core 2 Extreme X6800
Pracovní frekvence: 2,93 GHz
Systémová sběrnice: 1066 MHz
Jádro: Conroe XE
Patice: Socket 775
Cache paměť: 4 MB L2
Hustota integrace: 65 nm
Spotřeba: 80 W
Podpora 64-bitových instrukcí EM64T kompatibilní s AMD64 v procesorech Athlon64
Enhanced Intel SpeedStep
Upozornění:
Před nákupem ověřte kompatibilitu tohoto procesoru s Vaší základní deskou! Některé
starší revize desek s čipsety řady Intel 945 a Intel 975X nemusí podporovat platformu
Intel Core 2 Extreme / Conroe XE. Doporučujeme použít základní desky s čipsety určenými
přímo pro Conroe jako jsou Intel P965/ G965/ 946GZ/ 946PL, nVidia nForce 5 IE nebo
ATI RD600.
Patice Socket 775 vyžaduje odbornou montáž! Na poškození způsobené neodborným zacházením
se nevztahuje záruka. Doporučujeme nechat si sestavit počítač naším servisním oddělením.
Recenze a ocenění produktu
Articles.asp?idart=810S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz
ODate, 10:23:46, napsal jste:

> Zdravím, podívej se sem, na to mám zálusk. Výkon jako 20 GHz P4. 4
> jádra, nová Intel Core technologie, extrémě rychlé, cena s DPH 19%
> 26.729,00 Kč:

> http://www.alave.cz/cpu-intel-core-2-qx6700-extreme-box:p:191390

> Mirek

>>> esory-a-pameti/mega-test-core2duo-e6300-e6400-e6600-e6700.html

--
S pozdravem,