problem pri stahovani suborov

Karel Hrubeš, Ing. hrubes na braillnet.cz
Čtvrtek Prosinec 7 09:28:36 CET 2006

Zdravím.
Pouhý přesun tabulátorem v tomto případě nestačí, běžte do seznamu odkazů
zkratkovou klávesou insert+f7, šipkou dolů najeďte na odkaz, který chcete
stáhnout, přejděte tabulátorem na tlačítko "přejít na odkaz", mezerníkem
aktivujte a nyní jste opravdu na tom odkazu a můžete dát kontextové menu a
"uložit cíl jako". Karel H.

-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz] On
Behalf Of gp1
Sent: Thursday, December 07, 2006 9:23 AM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: problem pri stahovani suborov

Ahoj Fandovia!
Občas sa mi stane, ked chcem na niektorej Web stránke z odkazmi niečo
stiahnuť, že prvý odkaz stiahnem v poriadku. Ked sa Tabelátorom presuniem na
odkaz druhý a Jaws mi ho prečíta dám pomocou kontextového menu uložiť súbor.
Pri ukladaní však zistím, že ukladám ten istý súbor ako predtým.
Už sa mi to stalo niekolko krát a neviem si takéto správanie vysvetliť.
Napadá niekoho riešenie?
Dakujem.