Problem s OE

Pondělí Prosinec 4 09:59:07 CET 2006

> v OE mi Jaws čte všechny zprávy jako označeny.

...neboť jsou pravděpodobně všechny zprávy zobrazeny tučným písmem.

> Nevíte kde se dá přenastavit, aby nebyly zprávy označeny?

Ovládací panely, Zobrazení, karta Vzhled, tlačítko Upřesnit, v seznamu
Položka zvolit "Ikona", tabelátorem přejít na "B zaškrtávací políčko",
mezerníkem je odškrtnout a přes OK ukončit tento i nadřazený dialog.

S pozdravem

Michal Jungmann