Adresa pro psani nametu pro vyvoj Skype nebo informovani o nalezenych chybach

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Neděle Prosinec 3 22:41:27 CET 2006

Ahoj fandové. Měl bych jeden dotaz ke Skype. Je nějaká adresa kam můžu
napsat česky nebo když to jde jen anglicky, co by se třeba dalo zlepšit v
dalších verzích Skype nebo opravit, když narazím na nějaký problém? U mě to
byl třeba ten problém s mizením historie po dni ve Skype 3.0 beta, ale to
bude snad ve finální verzi opraveno nebo by mohli přidat do hledání věkové
hranice nižší než 20 let, které byly v prvních verzích Skype. Já se tím sice
až tak neřídím, ale někomu by se to možná mohlo hodit, aby se zjednodušilo
hledání. Zdraví Michal.