Zmena rychlosti vyslovnosti JAWSu pri napalovani a grabovani

Neděle Prosinec 3 21:32:43 CET 2006

Zdravím, může to být zvukovou kartou, ale hlavně, chce se to podívat, jestli máte u vypalovací mechaniky povolený režim ultra dma, jestli vůbec tato mechanika tento režim podporuje. Obecně platí, že pokud je zaplý pio režim, ne dma, tak takhle se to přesně projevuje, protože dojde k velikému zatížení procesoru. S pozdravem Jiří Stojaník.
  ----- Original Message -----
  From: gp1
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Sunday, December 03, 2006 9:08 PM
  Subject: Re: Zmena rychlosti vyslovnosti JAWSu pri napalovani a grabovani

  Ahoj!
  Ešte jedna doplnujúca otázka: Akú máš zvukovú kartu?
  Pozri to v systéme a ozvi sa.
  Mne to robí na jednom starom počítači, kde je slabý procesor a ISA karta Opti 931, že pri zatažení Jaws zakoktá, ale potom už chodí v poriadku a číta text bez problému. Skrátka všetko je použitelné v rozsahu danom vlastnostami hardware.