Zmena rychlosti vyslovnosti JAWSu pri napalovani a grabovani

gp1 gp1 na nextra.sk
Neděle Prosinec 3 21:08:48 CET 2006

Ahoj!
Ešte jedna doplnujúca otázka: Akú máš zvukovú kartu?
Pozri to v systéme a ozvi sa.
Mne to robí na jednom starom počítači, kde je slabý procesor a ISA karta Opti 931, že pri zatažení Jaws zakoktá, ale potom už chodí v poriadku a číta text bez problému. Skrátka všetko je použitelné v rozsahu danom vlastnostami hardware.
  From: Štefan Kiss
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Sunday, December 03, 2006 8:08 PM
  Subject: Re: Zmena rychlosti vyslovnosti JAWSu pri napalovani a grabovani

     Ahoj!

    No podla mňa to bolo zaťažením počítača. Jaws jednoducho nestíha. Inak povedané procesor je natoľko zaťažený prácou s mechanikou a to pri čítaní aj zapisovaní (grabovanie aj pálenie) že jaws má až druhé miesto. Neviem čo by si s tým mohol urobiť ak len nie vymeniť počítač za rýchlejší (úsmev).

      Števo Kiss