prosba

Polácková e.polackova na quick.cz
Neděle Prosinec 3 18:15:58 CET 2006

Ahojte na Fandovi,
¨mám na vás prosbu. Mám Vindous 98 a Internet expoer 5. Když otevřu stránku
a dám na nějaký odkaz emter, tak se mi v pořádku otevře. U nějakých stránek
když dám emtr, tak se mi stále vrací hlavní stránka na začátek a nepustí mě
to jinam. U jiné stránky když dám emtr na odkaz, tak mi vyskočí hláška, při
běhu programu došlo k chybě, chcete provést ladění, ano ne? Objekt
nepodporuje tuto metodu. Když dám ne, tak mi to zústane na internetu a když
dám ano, tak se mi kousne počítač. Prosím pěkně nevíte někdo čím je to?
Díky moc, Eva