Sitovani

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Prosinec 1 14:53:30 CET 2006

Zdravím, spíše kuriozita, ale taky se to tak dá. Kdysi, asi před
deseti roky, jsme potřebovali ihned přetáhnout data z jednoho
firemního počítače do druhého. Zásah do mašin byl nemožný, paralelní
ani sériový kabel nebyl. Co ale bylo byly dva externí faxmodemy. Tak
jsme je zapojili a přes Telix přenášeli 120 MB několik hodin. Mirek