Odinstalace Servispack2

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Pátek Prosinec 1 14:14:46 CET 2006

Ahoj! 1. SP bych dnes neodinstalovaval nebo pak nesel na net. Bohuzel
at se to libi ci ne, je preci jen bezpecnejsi byti s nim nez bez nej.
Oni se totiz nekam ty soubory ukladaji. Pokavad se toho nebojis, tak
zalohovat vse, spustit instalaci z cd a dat opravit, kdyz to nepude
tak preinstalovat system. Ale problem bude nekde jinde nez v
exploreru. Nemas tam nejakou havet, jaky tam mas firewall/antivir?
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz

--