IrFanView - puvodne Re: Jaky prohlizec obrazku?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Prosinec 1 12:58:49 CET 2006

Ahoj, Miloši,
jestli máš flashdisk, mám pro Tebe řešení. Mnoho free programů má tzv.
Portable verzi a je tomu tak i u programu IrfanView. Stáhnout lze zde:
http://www.winload.de/download/56131/Grafik,Desktop/Bildviewer/Portable.IrfanView-3.98.html

Když jsem dříve cestoval, udělal jsem si na flashdisk tuto sestavu:

Portable Thunderbird,
Portable Firefox,
Portale Gimp,
Portable Miranda,
Portable NVU,
Portable Open Office,

takže jsem nosil v kapse celou svoji kancelář. Všechny programy jsou
free, takže no problemo a když jsem flashdisk zapojil do usb, mohl
jsem ihned začít pracovat a při odpojení z počítače v něm nesůstalo
vůbec nic. Portable programy totiž používají právě jen ten flashdisk.
Mirek