Odinstalace Servispack2

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Pátek Prosinec 1 12:48:42 CET 2006

    Milí přátelé, na jednom počítači mám XP profi a protože, jak jsem psal
minulý týden, přestal fungovat Explorer.exe, což bylo způsobeno kolizí
aktualizací a exploreru samotného, podařilo se mi nakonec odinstalováním
všech aktualizací systém obstojně rozběhat. Přecejen uvažuju o přeinstalaci
systému a je zde jeden zádrhel. Instalační CD pro XP Profi mě nedovolí
nainstalovat starší verzi Windows, protože v systému je Servispack2 a pokud
zvolím podrobnosti, dostanu se do centra nápovědy, kde úplně přesně nevím,
co a jak dál. Potíž je v tom, že pokud vyberu přidat či odebrat programy a
zvolím odinstalaci Servispacku, je mi sděleno, že soubor nebyl nalezen.
Totéž se děje pokud jsem Servispack zkoušel odinstalovat pomocí Regcleaneru
v položce přidat / odebrat. Nevíte někdo, kde by mohl být problém
odinstalace Servispacku? Zkoušel jsem jej pro jistotu přeinstalovat, ale
problém zůstává stejný.

Díky za rady
                    Jirka Machota