Sitovani

Pátek Prosinec 1 09:51:16 CET 2006

Dobré odpoledne,

není mi sice vůbec jasné, proč by dodání síťové karty mělo trvat
týden, ale budiž.

Jednoduše a levně je možné dva počítače propojit přes paralelní kabel
("laplink kabel"), pro přenos souborů po kabelu lze potom použít Total
Commander.

Pokud potřebujete rychlejší spojení, vyráběly se (a snad i stále
vyrábějí) propojovací kabely pro USB či FireWire -- většinou se myslím
dodávaly včetně potřebného programu, ale rozhodně nebyly levné.

A jestliže potřebujete pouze jednorázově přenést větší objem dat mezi
počítači, je často nejrychlejší (a zadarmo:-) dočasně připojit
harddisk z jednoho počítače do druhého; tento postup však vyžaduje
pokročilejší znalosti, jinak je může být riskantní.

Všechny výše uvedené postupy jsou však použitelné pouze pro přenos dat
(souborů), nejsou plnohodnotným síťovým připojením.

S pozdravem

Michal Jungmann