Maily podla predmetu

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Sobota Duben 29 22:27:20 CEST 2006

  Uf, tak sa to podarilo. Menu zobraziť a tam hneď prvá položka voľne preložím ako užívateľské zobrazenie alebo dačo také - to je submenu - a v ňom zoskupiť správy podľa konverzácie. Neviem prečo ale bolo to začirknuté. ďakujem všetkým za snahu.

    Díky

     Štefan Kiss

  ----- Original Message -----
  From: Štefan Kiss
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Saturday, April 29, 2006 7:55 PM
  Subject: Re: Maily podla predmetu

    No toto práve nefunguje, lebo správy sú zoskupené podla predmetov a neviem ako to mám OE vybiť z hlavy. Keď dám to čo píšete tak sa nič nezbmení a keď mi príde z konfery nový mail tak ho nemám dole ako predtým ale volakde zahrabaný v danej konverzácii. Ja by som potreboval urobiť to, aby OE tie správy nezoskupoval a tuším v slovenskom OE na to bola dáka voľba zoskupovať či nezoskupovať alebo dačo také ale neviem vôbec kde to bolo a tera mám všetko v angličtine. Skúšal som začiarknuť ignore conversation v menu mesage ale nič. Tak neviem čo s tým.

       štefan