Maily podla predmetu

Jana Homolová janhom na seznam.cz
Sobota Duben 29 18:47:24 CEST 2006

Dobrý den, menu, zobrazit, zobrazit podle a vyberte přijato. Nevím, jak jsou tyto položky nazývány v anglickém oe.
Zdraví Jana Homolová
  ----- Original Message -----
  From: Štefan Kiss
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Saturday, April 29, 2006 4:42 PM
  Subject: Maily podla predmetu

    Ahojte priatelia!

    Pred pár dňami som písal, že mi celý OE z ničoho nič ostal anglický, hoci niektoré karty v dialogu options sú slovenské. No ale to je teraz jedno. Dnes poobede mi z ničoho nič sám od seba zoskupil všetky maili z konferencií podľa predmetov a pri prvej správe mi Jaws vždy hlási rozbaleno a sbaleno a mne to dosť vadí lebo na to nie som zvyknutý. Najradšej mám správy za sebou tak ako piršli. Ako to mám vrátiť?

      Diky štefan Kiss