Screamer-radio - Jeste jednou oblibene

Peter Stibrany pstibrany na gmail.com
Sobota Duben 29 14:40:20 CEST 2006

Prajem pekný deň.

Myslím si, že vo vašom prípade je problémom použitie znaku & v URL
adresách. Treba si uvedomiť, že editujete XML dokument, v ktorom ak
chcete zapísať symbol ampersand, treba miesto neho napísať "&"
(teda symbol ampersand, písmená a m p, a nakoniec bodkočiarku, bez
úvodzoviek). Tomuto sa v XML hovorí entita. To isté platí pre symboly
< (menší ako) a > (väčší ako).

To znamená, že napríklad adresa
http://www.live365.com/play/180483?LID=cst-cze&SaneID=80.188.101.132-1053787788972&session=10a5K00kmSL9w&membername=energizer&bitrate=80
ktorú ste uviedli, je treba do XML dokumentu zapísať ako
http://www.live365.com/play/180483?LID=cst-cze&amp;SaneID=80.188.101.132-1053787788972&amp;session=10a5K00kmSL9w&amp;membername=energizer&amp;bitrate=80

S pozdravom,
-Peter Štibraný