Screamer-radio

Drahoňovský Zdenek drahonovskyz na volny.cz
Sobota Duben 29 11:02:24 CEST 2006

    Dobrý den pane Souček.
Zkuste si v recordings přenastavit takto. Zatrhnout na záložce recordings
2recording ogg vorbis as mp3 a potom přes ok přejít na použít a potom to
zkuste. mělo by to fakčit zkusil jsem to a nahrává to do mp3 ogg je sice
lepší ale aspoň takto. Kamarád mi říkal, že může jít o chybu programu a že
zkusí kontaktovat autora.
Zdenek
tak snad to pomůže.

----- Original Message -----
From: "Milan Souček" <milan.soucek na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 29, 2006 9:10 AM
Subject: Re: Screamer-radio

Milí Fandové,
 vracím se ještě ke svému příspěvku, který se zabýval nahráváním. Všechna
rádia ve formátu ogg se mi ukládají vždy jednu minutu, rádia, která se
ukládají ve formátu mp3 toto omezení nemají, či jestli mají nějakou
nastavenou hranici, zatím jsem na ni nenarazil. Patrně je nutné přenastavit
některý z řetězců v menu nastavení/recording, nebo je problém někde úplně
jinde? Přiznám se, že pro mne má tenhle program smysl právě pro své
jednoduché nahrávání.
Zdraví a pěkný den přeje Milan Souček.