Screamer Radio upraveny playlist

Josef Drabek drabek.jos na braillnet.cz
Sobota Duben 29 08:48:00 CEST 2006

Ještě dodávám pro zájemce, že z poutního místa Svatý Hostýn jsou pravidelně
po Internetu vysílány všechny bohoslužby. Odkaz se dá v pohodě zařadit do
oblíbených výše zmiňovaného programu.
Adresa je:
http://bazilika.nwt.cz/zvuk.asx

Rozpis jednotlivých bohoslužeb se můžete dozvědět na:
www.hostyn.cz

Jinak v letním období od května se jedná ve všední dny o 3 a v neděli o 5
přenosů, je z čeho vybírat..

Blíže můžu informovat na soukromou adresu.

Josef D.