Screamer Radio upraveny playlist

Josef Drabek drabek.jos na braillnet.cz
Sobota Duben 29 08:40:29 CEST 2006

Radio7 začalo vysílat nedávno, je české (tuším ještě ve zkušebním provozu) a
nejsem si jistý, zda ho provozují bratři pravoslavní či evangelíci.
U nás je jinak křesťanské rádio Proglas, na Slovensku Lumen a rádio Maria, o
kterém píšeš je z Polska.
Jak Lumen, tak Proglas jde v pohodě přes Screamer Radio poslouchat, radio
Maria jsem nezkoušel, ale nevidím problém.
V případě zájmu můžu poslat přesné odkazy.

Pepa D.