Skripty pro Total Commander

gp1 gp1 na nextra.sk
Pátek Duben 28 15:49:38 CEST 2006

Ahoj!
Posielam na súkromnú adresu a som zvedavý, ako to bude chodiť.
Peter
----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, April 28, 2006 3:13 PM
Subject: Skripty pro Total Commander

Ahoj fandové. Nemáte někdo skripty od Jawsu 5.0 pro Total commander? Mám
Jaws 6.20 a Total commander 6.54 a když ho s Jawsem spustím, tak to sice čte
položky, ale když Total ukončím, tak jaws vůbec nečte po pohybech šipkami a
musím ho ukončit a zase spustit. Taky používám Total commander poverpack,
což je to stejné, ale obsahuje funkce navíc pro usnadnění práce s počítačem,
např. vypalování cd, odebrání programů a další a tam mi Jaws pro změnu
položky nečte vůbec, čte jen menu. Nevíte, čím to může být? Nemám raději
nainstalovat nižší verzi Total commanderu? V textu skriptu jsem našel, že je
kompatibilní s verzí 6.51. A jestli teda někdo máte ty skripty pro Total
commander, ale které jsou v Jawsu 5.0, tak mi je pošlete na soukromou
adresu, rád bych to vyzkoušel. Zdraví Michal.