Skripty pro Total Commander

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pátek Duben 28 15:13:11 CEST 2006

Ahoj fandové. Nemáte někdo skripty od Jawsu 5.0 pro Total commander? Mám
Jaws 6.20 a Total commander 6.54 a když ho s Jawsem spustím, tak to sice čte
položky, ale když Total ukončím, tak jaws vůbec nečte po pohybech šipkami a
musím ho ukončit a zase spustit. Taky používám Total commander poverpack,
což je to stejné, ale obsahuje funkce navíc pro usnadnění práce s počítačem,
např. vypalování cd, odebrání programů a další a tam mi Jaws pro změnu
položky nečte vůbec, čte jen menu. Nevíte, čím to může být? Nemám raději
nainstalovat nižší verzi Total commanderu? V textu skriptu jsem našel, že je
kompatibilní s verzí 6.51. A jestli teda někdo máte ty skripty pro Total
commander, ale které jsou v Jawsu 5.0, tak mi je pošlete na soukromou
adresu, rád bych to vyzkoušel. Zdraví Michal.