Sloupce ve Wordu

Lubos Zajic lubos.zajic na quick.cz
Čtvrtek Duben 27 15:07:53 CEST 2006

Dobrý den,
Jak jste prosím na ty zkratkové klávesy přišel? Nemyslím to ironicky, mám
zkušenost, že vůbec ve Wordu existují zkratkové klávesy, o kterých dokud se
náhodou někde nedoslechnu, tak o nich nevím, např. jsem nějaký čas neznal
zkratku Shift +F4 pro další hledání, popř. Shift +Ctrl +S pro výběr stylů,
apod.
							díky za inspiraci
									LZ

___________
Lubos Zajic
Mobil: +420-604 23 13 26
-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz] On
Behalf Of Michal Bláha
Sent: Wednesday, April 26, 2006 2:41 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: Re: Sloupce ve Wordu

Dobrý den,

i když to už v případě pana Zajíce není aktuální, třeba se to může někomu
hodit. Z kteréhokoli místa v prvním sloupci přesunete kurzor na začátek
prvního řádku druhého sloupce stisknutím levý ALT+kurzorová šipka dolů.
Zpět na začátek předešlého sloupce se dostanete stisknutím levý ALT+šipka
nahoru. Stejný postup platí i pro pohyb po větším počtu sloupců.

Michal Bláha