Screamer-radio

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Čtvrtek Duben 27 01:21:34 CEST 2006

Zdravím vás pane inženýre. Nechci už s ničím experimentovat, protože mi s
použitím těch odkazů pro Winamp - které jste posílal také tuším vy - chodí
česká rádia bezvadně.
Už jsem si tam i sám dokázal něco opravit, např Radiožurnál který přestal
fungovat, nebo odkaz na Classic FM, který byl s tím původním adresováním
nějaký přemodulovaný a nečistý.
Rád bych se zeptal, o co je ten nynější program lepší než Winamp? O tu
možnost nahrávání? Mně dost odrazuje to, že už před časem tady byl
propagován jiný program na přehrávání "světových" rádií, ale ten se mi s
Wintalkrem neosvědčil.
K zipovému "Bookmarks" jsem si nedávno přidal ČRO4 (VAVE) a hraje mi z těch
českých stanic snad všechno, až na to Vnitro.
Jen právě to rádio Vave které jsem přidával: zařadilo se mi to na konec
záložek a já ten odkaz neumím nějak nabrat, a hodit jej k těm ostatním
ČRO-souborům
Tak nevím už kdo to Bookmarks sem dával, ale v každém případě mu děkuji.
S pozdravem Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
585223678 na iol.cz