Screamer-radio

Ing. Karel Hrubeš hrubes na braillnet.cz
Středa Duben 26 16:56:03 CEST 2006

Dobrý den.
Tak pokud máte těch hodně českých rádií v oblíbených, tak myslím jde tento
program docela dobře používat. Určitě existují i další rádia, ale na to teď
opravdu nemám čas ani chuť. Pokud jde o Radiožurnál, tak odkaz z Winampu mi
nefungoval a byl jsem líný jej hledat, ale pokud půjdete v programu do menu
stanice, tam vyberete možnost "by region", dále vyberete europe a-j a v
dalším rozbaleném menu je možnost Cechia, tak tam je již přímo v programu 7
českých rádií, mezi nimi je i Radiožurnál. No a jakmile  jej jednou
spustíte, tak by měl být i v té historii. Soubor favorites by se neměl
měnit, pokud to neuděláte sám buď přímo z programu tou možností "upravit
oblíbené" nebo editací mimo program, historie s tím vůbec nesouvisí.
A proč se tam ta Vámi vložená rádia neukládala, tak to může být způsobeno
buď tím, že jste je nepřidal do oblíbených volbou té možnosti při spuštěném
rádiu menu oblíbené/add to favorites nebo důvod je ten, že je bohužel nutné
ještě editovat ten soubor favorites.xml tak, jak jsem uváděl v tom minulém
obsáhlejším e-mailu - je nutné tam za station title doplnit do těch uvozovek
název toho rádia, aby bylo v menu oblíbené vidět/slyšet.
S Winmonitorem zkušenost nemám, takže v tomto směru Vám poradit nedokážu.
Jdu pátrat dál, zdraví Karel H.