poradi souboru pri vypalovani?

Ladislav Muroň muron.l na tiscali.cz
Středa Duben 26 10:57:20 CEST 2006

Ahoj Jirko,
pokud vybíráš soubory ve složce klávesami ctrl+a a ctrl+c musíš stát na
posledním souboru, pokud stojíš na prvním tak se ti stane to o čem píšeš.
Jinak i po vložení songů je můžeš mezi sebou přehazovat a řadit jinak.
Láďa

Ladislav Muron
muron.l na tiscali.cz
----- Original Message -----
From: "Jiří Hloch" <jiri.hloch na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, April 26, 2006 10:41 AM
Subject: poradi souboru pri vypalovani?

Zdravím vás a chtěl bych se zeptat na to, proč mi při vypalování hudebních
souborů přeřadí nero soubory tak, že ten, co bych chtěl jako poslední mám
vždy na začátku. Vypaluji soubory wav,nastavím hudební cd a songy mám
očíslované 001 002 atd, Přesto se vždy poslední číslo zařadí na první
pozici. Používám nero 6. Díky za informace.
J.Hloch

Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG.
Verze: 7.1.384 / Virová báze: 268.4.6/324 - datum vydání: 25.4.2006