poradi souboru pri vypalovani?

Drahoňovský Zdenek drahonovskyz na volny.cz
Středa Duben 26 10:48:23 CEST 2006

Dobrý den. No já bych zkusil poradit tohle.
Zkuste si tam dát čísla takto.
01 nazev tracku atd nedávat ty nuly dvě.
A potom se ještě kouknout do kompilace jestli to seřadil zprávně potom zkusit na rw.
A jestli náhodou nevíte je dobré před pálením ve vlastnostech audiotracků dvousekundové pauzy které nero vkládá přepsat kromě prvního tracku nulovými.
No tak snad jsem trochu poradil.
Já to aspoň tak dělám.
Používám exactaudiocopy. jinak na soukromo.
drahonovskyz na volny.cz

  ----- Original Message -----
  From: Jiří Hloch
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Wednesday, April 26, 2006 9:41 AM
  Subject: poradi souboru pri vypalovani?

  Zdravím vás a chtěl bych se zeptat na to, proč mi při vypalování hudebních souborů přeřadí nero soubory tak, že ten, co bych chtěl jako poslední mám vždy na začátku. Vypaluji soubory wav,nastavím hudební cd a songy mám očíslované 001 002 atd, Přesto se vždy poslední číslo zařadí na první pozici. Používám nero 6. Díky za informace.
  J.Hloch