Sloupce ve Wordu

Lubos Zajic lubos.zajic na quick.cz
Středa Duben 26 10:27:53 CEST 2006

Zdravím,
Ano, bude to třeba řešit tabulkou, díky moc Tomášovi i p. Kissovi za návody
a doporučení.
						Luboš Zajíc

___________
Lubos Zajic
Mobil: +420-604 23 13 26
-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz] On
Behalf Of Tomas Valusek
Sent: Wednesday, April 26, 2006 9:36 AM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: Re: Sloupce ve Wordu

Ahoj Luboši,

na tvůj typ dokumentu je nejlepší tabulka o dvou sloupcích - v levém sloupci
budeš mít jednotlivé kategorie, v pravém sloupci pak podrobnosti k tématu a
jeden řádek tabulky je jedna kategorie. Sloupce se totiž používají pro
průběžný text, který se volně přelévá ze sloupce do sloupce, pro sloupce,
jež mají mít horizontální souvislost, je nejlepší tabulka, případně textové
rámce, jež lze řetězit.

Ukázkový dokument s textovou tabulkou jsem dal do přílohy, podobným způsobem
řeším každoročně programy koncertů, kde je sloupců pochopitelně víc.

Zdraví

Tomáš Valůšek

Lubos Zajic napsal(a):
> Zdravím,
> Tome díky, ačkoliv jsem si od toho sliboval opravdu to, o čem psal pan
Kiss.