Sloupce ve Wordu

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Středa Duben 26 09:35:33 CEST 2006

Ahoj Luboši,

na tvůj typ dokumentu je nejlepší tabulka o dvou sloupcích - v levém
sloupci budeš mít jednotlivé kategorie, v pravém sloupci pak podrobnosti
k tématu a jeden řádek tabulky je jedna kategorie. Sloupce se totiž
používají pro průběžný text, který se volně přelévá ze sloupce do
sloupce, pro sloupce, jež mají mít horizontální souvislost, je nejlepší
tabulka, případně textové rámce, jež lze řetězit.

Ukázkový dokument s textovou tabulkou jsem dal do přílohy, podobným
způsobem řeším každoročně programy koncertů, kde je sloupců pochopitelně
víc.

Zdraví

Tomáš Valůšek