Sloupce ve Wordu

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Středa Duben 26 07:18:05 CEST 2006

Ahoj Luboši,

přechod ze sloupce dosloupce je automatický - pokud se na výšku zaplní
jeden sloupec, přejde psaní textu automaticky do druhého. Chceš-li
sloupec předčasně ukončit, musíš vložit Zalomení sloupce (Vložit/Konec,
v dialogu vybrat Zalomení sloupce).

Pokud bys chtěl sloupcovou sazbu přerušovanou nadpisy přes celou
stránku, musíš vždycky před nadpisem změnit počet sloupců na 1 a za
nadpisem se zase vrátit k původnímu počtu sloupců.

Pechod mezi sloupci je po dosažení spodního okraje prvního sloupce
kurzorovou klávesou vpravo, dokud nepřejdeš na další řádek.

Zdraví

Tomáš Valůšek