Screamer-radio

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Úterý Duben 25 20:34:22 CEST 2006

Dobrý den,

Tomáš Hromádka napsal(a):
> Díky, super soft, ale zajímalo by mě, když si tam přes open url dám
> nějaký playlist, který tam v té databázi neni a přidám do favorites, jak
> ho z nich zase spustim? Nepovedlo se mi na to přijít.

V menu File zvolte položku Edit Favorites. Otevře se xml soubor, do
kterého jsou všechny oblíbené položky uloženy. Stačí vyhledat vámi
přidané URL a smazat ze souboru blok začínající <Station a končící
</Station>, v němž se po vyhledání řetězce kurzor ocitne. Pozor, pro
editaci xml souborů je vhodné mít základní zkušenost s úpravami html
souborů.

Zdraví

Tomáš Valůšek