Re: ztracený kontakt nelze obnovit

gp1 gp1 na nextra.sk
Úterý Duben 25 13:21:15 CEST 2006

Ahoj!
Skús sa pozrieť ešte na detail, či si náhodou neprehodil totožnosť v adresári. V tom prípade sa kontakt neobjaví zovrazený, ale dá sa využívať. Windowws automaticky sa snaží pomôcť pri písaní adresy mailu a pritom čerpá informáciu  o mail adresách aj s iných totožností. Skrátka snaží sa automaticky dopísať adresu.
Peter
  ----- Original Message -----
  From: Jarek Krčmář
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Tuesday, April 25, 2006 11:13 AM
  Subject: ztracený kontakt nelze obnovit

  Ahoj fandové, stalo se vám, že se vám z adresáře vytratil kontakt na jednu osobu a když jste od té dané osoby obdrželi zprávu a chtěli jste si kontakt na tu osobu zařadit do adresáře, tak vám bylo řečeno, že tento kontakt již máte ve svém adresáři? Mně se to stalo a nevím, co s tím mám dělat. pokud někdo z vás ví, co s tím, poraďte mi, prosím.
  Jarek