Re: Obnovení systému

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Duben 24 10:11:34 CEST 2006

   Dobrý deň!

  Kedysi behal po internete velmi šikovný vírus, ktorý presne toto robil. Už neviem ako sa volal, ale keďže je to už dosť dávno, isto ho už všetky antivíry poznajú a teda by Vám ho našli.
  Druhá skúsenosť ktorú však s touto situáciou mám je tá, že sa mi to tiež stávalo aj vtedy, keď som dokázateľne tento spomenutý vírus v PC nemal. Vtedy pomohlo zapnúť firewall, hoci aj ten windowsí, čo je v XP. Neviem či ho aj majú Win 98 alebo iné windowsi, no samozrejme externý firewall je len vítaný.

     štefan Kiss

  ----- Original Message -----
  From: Jarek Krčmář
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Saturday, April 22, 2006 8:50 PM
  Subject: Obnovení systému

  Dobrý večer fandové, možná se již zde mluvilo o problému, který mi leží na srdci, ale buď je to dávno, nebo jsem o tom četl ve vašich příspěvcích. V každém případě jsem to už zapomněl. Proto vás chci poprosit o radu: Často se mi stává, že když jsem z jakéhokoli důvodu na internetu, dochází k obnovení systému. Rád bych věděl, proč k tomu dochází a jak předejít tomu, aby k častému obnovování nedocházelo. Mám-li někde nějakou chybu, mohu ji sám odstranit? Programy, které mám nainstalovány, ať už jde o AVG, nebo o Spybot, nebo o Windows Defender Beta 2 říkají, že není nalezena přítomnost viru. V čem může být nějaký problém? Jarek