Odp.: Re: 2 antiviráky na jednom stroji - dobré - zlé?

r.rezabek na seznam.cz r.rezabek na seznam.cz
Neděle Duben 23 10:41:40 CEST 2006

Avast se podle me zkusenosti odinstaluje velmi jednoduse pri s spusteni instalace z cd kde mate moznosti instalovat opravit nebo odinstalovat. Rezabek

-- původní zpráva --
Předmět:	Re: 2 antiviráky na jednom stroji - dobré - zlé?
Od:	Peter Vágner <pvdeejay na gmail.com>
Datum:		22 duben 2006 18:32

Ahoj,
naozaj súhlasím, že nie všetky produkty sú schopné zabespečiť korektné odinštalovanie, preto pridám skúsenosť svoju, ktorá sa na
nešťastie zhoduje so skúsenosťami niektorých mojich ďalších priateľov.
O čo ide?
problém odinštalovať awast. naozaj, pri spustení pridať alebo odstrániť položku tohoto programu z ovl. panelu sme dostali vždy
nejakú run-time error a tak sme si nevedeli inakšie pomôcť, len ručne vymazať všetky súvisiace kľúče zo systémovej databázy registry
a až potom aj príslušné súbory :P
PV

----- Original Message -----
From: "gp1" <gp1 na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 22, 2006 7:28 PM
Subject: Re: 2 antiviráky na jednom stroji - dobré - zlé?

Ahoj!
Kludne si nainštalujte aj 10 antivirových programov a budete mať dobrú
zábavu...
Potom všetko pôjde takou rýchlostou, že aj slimák by bol rýchlejší. Navyše,
každý antivírový program neodstránitelne rozhodí registre a o dalšiu zábavu
s preinštalovaním nebude núdza. Akurát výnimku tvorí NOD, ktorý sa dá
korektne nainštalovať aj odinštalovať, k tomu po odinštalovaní v systéme
nezostane žiadny humus.
Samozrejme, že žiadny antivírový program nechráni proti ludskej hlúposti a
zlozvykom surfovať po všetkých serveroch  na internete a bezplatne si tak
zaistiť celé stáda trójskych koní, vírusov či iné pačmagy.
Proti takému vkusu nemám žiadne námietky...
Zákon číslo 10. Vírus je aj v Tvojom počítači. Pokial si ho ešte nenašiel,
ukludni sa. Ozve sa sám, ked príde jeho čas...
Do veselého ne-vírenia.