Re: 2 antiviráky na jednom stroji - dobré - zlé?

Sobota Duben 22 18:07:27 CEST 2006

Zdravím,
doporučoval bych dát jeden z antivirů pryč, protože se lehce může stát, že
budete mít soubor s virem, který budou znát oba. A při pokusu o otevření
např. nejdříve nodem, avast vypíše hlášku, že se pokoušíte otevřít soubor s
virem a nebo naopak. Potom se antiviry perou. Už se mi to jednou stalo, měl
jsem avg a nod na jednom počítači. Dokud se Vám tam nedostane žádný virus,
tak v pohodě. Jinak já osobně bych určitě nechal noda. Ale žádný antivir
není 100%, vždy se může stát, že jeden z antivirů bude o maličko dopředu s
virovou databází, ale nod32 se mi zdá, že umí výborně odhalovat viry ještě
před tím, než vůbec zná daný virus a má ho v databázi. Samozřejmě, může se
stát, že jsou tím pádem tzv. falešné poplachy, jako např. jednu dobu
detekoval nod32 jako virus aktualizaci winmonitoru a jednu dobu dokonce
wintalker. Ale tyto 2 soubory jsem posílal přímo na technickou podporu do
esetu a od té doby je myslím všechno v pořádku. S pozdravem Jiří Stojaník.
----- Original Message -----
From: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 22, 2006 5:58 PM
Subject: 2 antiviráky na jednom stroji - dobré - zlé?

Nazdarte, Mám Noda, ktorý sa mi pravidelne aktualizuje, no nezdal sa mi môj
počítač tak úplne v pohode a tak som ešte sem nainštaloval Avast 4.x a dal
pozrieť počítač. Vypísal nejaké veci - v noci sa mi to nechcelo podrobnejšie
skúmať - a tak som dal repare all. Odvtedy počítač je svižnejší. Chcem sa
však spýtať, či ten Avast mám nechať tu, alebo ho dať preč, alebo dať preč
Noda, alebo to môžem nechať tak ako je, keď to funguje..?
Za radu dik - L