Odstranění hesla ze systému

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Pátek Duben 21 20:33:55 CEST 2006

Dobrý večer fandové,
jako už mnohokrát, tak i tentokrát přicházím s prosbou o radu: Když jsem si chtěl přečíst některé z příspěvků v archivu konference Fanda, bylo nezbytné zadat heslo: Jakmile jsem heslo zadal, objevila se hláška říkající toto: (chcete zadané heslo uložit do systému Windows, abyste je nemuseli příště zadávat? Heslo jsem uložil, ale bylo mi řečeno, že se ukládání hesla nedoporučuje. Mohl by mi někdo z vás zkušených poradit, jakým způsobem se dá to heslo ze systému odstranit? A je to odstraňování bezpečné? Díky moc, Jarek
PS. Jelikož jsem zadané heslo zapomněl, rád bych si o nějaké napsal panu redaktorovi.