Nejde stahovat ani prohlizet posta s jinym pripojenim k internetu

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Úterý Duben 18 21:14:10 CEST 2006

Ahoj fandové. Ve škole máme nedávno mnou zmiňovanou bezdrátovou síť a chtěl
bych se zeptat na jeden problém, který s tím souvisí. Potvrdilo mi to více
lidí. Jak je možné, že doma s adsl připojením si poštu normálně můžu
stahovat a prohlížet i přímo na webu, ale když se připojím k bezdrátové
síti, tak když se přihlásím na stránce poskytovatele mého poštovního účtu,
tak minulý týden jsem se dostal na stránku, kde jsem si mohl poštu
prohlížet, ale když jsem dal Doručené, abych si mohl přečíst zprávy, tak se
to zaseklo a myslím, že tam skočila znovu přihlašovací stránka. Dneska se to
už ani nepřihlásilo a když jsem zkusil stáhnout poštu přes Outlook, tak se
objevilo, že server, ze kterého chci poštu stahovat, nebyl nalezen. Nevíte,
čím to může být? Zajímavé taky je, že nám na noteboocích nejde prohlížet
pošta ani na webu, ale napočítačích, které máme v učebně výpočetní techniky
ano. Zdraví Michal.