Re: Některé odkazy nejdou aktivovat

Kotyza Zd. kotyza.z na volny.cz
Sobota Duben 15 15:32:45 CEST 2006

Dobrý den.
S popisovaným problémem jsem měl tu čest se poprat a všichni možní
odborníci, které jsem žádal o radu jednoznačně tvrdili, že jsou v Internet
exploreru blokována nová okna. Po důkladném projití nastavení jsem
konstatoval, že blokování se nastavuje asi ve dvou místech, ale že vše mám v
pořádku. Jinou radu jsem již nezískal a tak jsem byl nucen experimentovat.
Zvolal jsem Victoria když jsem v menu zobrazení/ panely nástrojů vše odškrtl
a následně potřebné zaškrtával a zkoušel příslušný odkaz. Tím jsem zjistil,
které zaškrtnutí to působilo a nyní je již vše OK. Moje rada tedy zní:
Zkuste to podobně.
Zdraví Kotyza.
----- Original Message -----
From: "Jiří Machota" <machotaj na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 15, 2006 9:54 AM
Subject: Některé odkazy nejdou aktivovat

:    Milí fandové, chtěl bych vyřešit následující problém. Při zaentrování
na
: určitý odkaz, např. při stahování ze serveru studna, se příslušný odkaz
: neaktivuje a ozve se jen jakési cvaknutí. Pokud někdo na stejný odkaz
klikne
: myší, tak je vše bez problémů. Pracuju s Jawsem a pokud při prvním
: zaentrování na takovýto odkaz dám Jaws cursor a posunu se šipkami tam, kde
: je Jaws cursorem odkaz čten, lze na tomto místě zaentrovat a odkaz se již
: aktivuje. Nepomohlo ani odblokování automaticky otevíraných oken nebo
: vlastní úroveň zabezpečení v Internet Exploreru, ale tady zřejmě problém
: nebude. Jde o to, že při zaentrování na takový odkaz, se tento nepodtrhává
: nevysvítí. Výše zmíněnou procedurou jej samozřejmě aktivovat lze, ale
: zajímalo by mě, jak se tohle dá obejít.
:
: Díky za rady.
:                    Jirka Machota
: