ADSL a linka?

GARAI Csaba csabag na centrum.cz
Sobota Duben 15 13:47:36 CEST 2006

Ahoj Marku,predevsim si se mel vyvarovat tarifu Home Mini, jelikoz k tomuto tarifu si nelze zridit ADSL pripojeni k internetu.
Nejdrive si to zmen na Standart - pokud nezmenii nazev - pak bys vzhledem k ZTP/P nemel platit pausal, resp. CTc dava 100% slevu na pausal az do vyse pausalu 329 CZK vcetne DPH.
s pozdravem Cs.
----- Original Message -----
From: "Marek Durila" <MarekDurila na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 15, 2006 10:32 AM
Subject: ADSL a linka?

Ahojte přátelé,
Protože se to týká obou konferencí, posílám do obou. Včera, když jsem zjistil, že na Chodově, konkrétně v Divišovské ulici není žádné připojení wifi, ani kabelovka, tak jsem si zařídil kvůli internetu pevnou linku. Doufám, že jsem neudělal žádnou blbost, dostal jsem tarif Home mini. No snad mi vše operátorka řekla, nerad bych zjišťoval, že musim pak za něco platit, protože pevnou linku vůbec nebudu využívat. Ale nyní k tomu ADSL.
Co jsem se koukal, nejvíhodněji vyjde připojení od GTSNextra, doufám, že jsem to nepopletl. Čeho bych se měl u ADSL vyvarovat? Nebo máte jinou variantu, jak se na internet připojovat? Do 600 korun, s normálním limitem, ne 1 gB. Protože prý, když 10. v měsíci přesáhnu limit, tak ne do konce měsíce, ale do dalšího 10. mám sníženou rychlost. Budu rád, když mi kdokoliv zodpovíte tyto dotazy, ještě se to dá zrušit. Děkuji mo a omlouvám se předem.
Marek Durila