Soulseek

Tomáš Vagner vagtom na seznam.cz
Pátek Duben 14 07:46:39 CEST 2006

Aha a muzete mi napsat nejaky navod pro tenhle program? Kdyz jsem se zaregistroval tj jmeno a heslo, tak co potom? Neni nekde cestina k tomuhle softu? Vy nevidite? At vim, jestli to pro nevidomeho je dobry program.
  ----- Original Message -----
  From: Tomáš Hromádka
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Friday, April 14, 2006 1:23 AM
  Subject: Re: Soulseek

  Ano, používám a sem s ním naprosto spokojen. Můj nick je energizer01
  Nejefektivnější způsob jak na Soulseeku hledat vísničky je brouzdat přímo filelistem daného člověka. Čili mít v userlistu hodně zajímavých lidí a v nich brouzdat a tahat.
  Nevýhoda Soulseeku je že neumí vyhledávat alternativní downloadové zdroje jako třeba dc, to znamená, že danou písničku tahá pouze od jednoho člověka od kterého jste tahat začal ikdyž by jí mohlo mít víc lidí.
  Tom