Externi zvukova karta

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Čtvrtek Duben 13 16:00:51 CEST 2006

Ahoj fandové. Asi si budu k notebooku kupovat externí zvukovou kartu pro
vylepšení zvuku. Mám už jeden tip a to Creative Sound blaster live 24
external a na internetu jsem zjistil, že je dobrá a v jednom internetovém
obchodě, který je i v Brně, ji mají. Pokud jste se s touhle kartou setkali,
můžete mi napsat, jaké máte s ní zkušenosti? U karet od Creative se dají
různé efekty nastavovat pohodlně i nevidomým uživatelem, ale nevím, jestli
je stejný software u všech karet Creative Sound Blaster Live. Taky doufám,
že když se u mé interní Sound Blaster Live dají v ovládání hlasitosti
nastavit basy a výšky, tak to půjde i u externí. Zdraví Michal.