Re: Bezdratova sit a nastavení modu

Milan Bartoš m.bars na seznam.cz
Úterý Duben 11 20:27:36 CEST 2006

    Dobrý den,

    výhradně Station mode, ale podle toho, že není žádná síť k dispozici,
Vám to zařízení asi zatím k ničemu nebude. Nejprve musíte zjistit, jestli je
ve Vašem okolí vůbec nějaká bezdrátová síť, do které Vás pustí.

    Ten druhý mód je mód Access point (přístupový bod) pomocí kterého by se
k Vám mohlo připojovat okolí. Užitečné to však pro Vás není.

    Milan Bartoš

----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, April 11, 2006 7:23 PM
Subject: Bezdratova sit a nastavení modu

Ahoj fandové. Mám už externí bezdrátovou usb Wifi a chtěl bych se zeptat na
jednu věc. U této sítě se dají nastavit dva módy. Jeden je soft ap mode a
druhý station mode. Nevím, jestli jsem to měl dělat, ale spustil jsem ještě
nějakí one touch průvodce a jako dostupná bezdrátová síť se mi nainstaloval
můj počítač. Je to vůbec dobře, aby se Wifi připojila na síť, kterou je
přímo můj počítač? Když jsem v apmode, tak se síť připojí k mému počítači a
je aktivní. Když dám ten station mode, tak se v systémové liště ukazuje not
linked. Co mám tedy používat za mód k připojování k jakékoli síti? Zdraví
Michal.